simsluxury

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Historian Pokela del 2

Av Yohanna Lundh - 21 april 2012 23:01

Hej alla simsare:) nu kommer del två av Pokela. Nu har även en ny karaktär kommit in i spelet(Andre)

Del 2.

Färgguide:

Joanna

:Hanna

Andre

   

Joanna: Hmm, funderar på att gå ner till parken en stund.

Och så åkte hon iväg.

Joanna såg en kille, som hon kände igen, hon frågade honom vad han heter.

     

Joanna: Hejsan! jag heter Joanna, vad heter du?

Andre: Hej, jag heter DeAndre men kallas Andre

Joanna: coolt!

Andre: Hmm, du, har vi täffats förr?

Joanna: Hmm, jag vet inte, men jag känner igen dig!

     

Andre: Ha! jusdet det är ju du, Joanna Pokela, vi var ju ihop i nian!

Joanna: Ha, du har rätt, att vi skulle träffas igen!

Andre: Kan vi dra hem till dig?

Joanna: Visst

Hanna: Oj, hemma, nu. får klä på mig

Andre´s gitarr: DaDummDummDummduu

Andre: Eh, du, du Joanna? jag tyker om dig. du är vacker

       

 Joanna: Tack, jag tycker om dig med

Andre: Ehm, Joanna, vill du bli tillsammans igen?

 Joanna: Ja, ja, det är klart

*Puss*

 Joanna: Hanna, vet du vad, Andre och jag är ihop nu!

Hanna: Va! är det sant! nää, vad roligt!

Andre: Okej, redo

Joanna: Hej gullis

Andre: Hejsan sötnos

Hanna:" Gud vad gulliga dom är"!        

 Andre: Ehm, har velat fråga dethär länge, Joanna vill du gifta dig med mig?

Joanna: Oh, Oh shit!! JAAA!

 

Joanna: Oh gud vad fin


Joanna: Kram!

Joanna: Lallalallala, ska fixa tvätten!

Joanna: måste hämta tvätt i sovrummet!

Joanna: sådär, ner med tvättmedlet. och klart!

Joanna: 50 min

Joanna: Torktumlaren

Joanna: Shop!

Och så var det klart då!

Andre: Hej sötnos

Joanna: Hej

Hanna: Phu, Phu yeah, Phu

Hanna: Upp, ner upp ner

     

Hanna: Hej syrran, ville du nåt?

Joanna: Ja

Joanna: Igår kväll så friade Andre till mig!

Hanna: Nä, gud vad kul, Hoppas jag blir moster hihi

Joanna: Nä, inget barn

Lite senare under dagen..... 


 Joanna: Uäck, uäck!



 Joanna:"men, men jag har ju inte ätigt nåt idag!"            


 
 
Saga

Saga

22 april 2012 09:22

Haha, tack så mycket! :)

http://sagaalhem.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yohanna Lundh - 18 oktober 2012 20:58

Det är så kul att ni fortsätter att läsa min blogg, men ville bara informera om att jag har en ny: Sims-Johanna.bloggplatsen.se!   Jag hoppas att ni besöker mig! ...

Av Yohanna Lundh - 9 augusti 2012 11:17

                                                Humörförbättringar!                         (Småsaker som gör din sim lite gladare) Okej, det finns mycket du kan göra för att förbättra dina simmars humör, men i dett inlägg pratar vi om simmarna...

Av Yohanna Lundh - 8 augusti 2012 11:55

  Hur man tar bilder på menyn i the sims 3!!!!!!!!!!!!! O.M.G. Har nyss kommit på hur man tar bilder på menyn i sims!                                                                 Öppna upp the sims!     Tryck på dom tre punkterna i hörnet...

Av Yohanna Lundh - 7 augusti 2012 22:00

                                                                                                 Det var en tidig sommarmorgon i bridgeport. Nicole sov och jag satt i taxin till bridgeport.   Zoey: "Hmm...Det borde vara våning elva?"...

Av Yohanna Lundh - 7 augusti 2012 18:08

                                                                                          Nu kommer förhandstitten på den nya historien      "Secrets"   Det Här är min syster Nicole Kendrick. Hon är kändis och bor i bridgeport. Hon älsk...

Vem är jag.....


Jag som driver denna blogg heter Yohanna, jag kommer dagligen dela med mig av tips, guider och historier, bara om det storsäljande spelet the sims 3!
Välkommen!

Frågor?

5 besvarade frågor

Gästboken

Kategorier

Letar du efter nåt speciellt?

Senaste inläggen

Kommentarsregler

Du kan bli länkad, fråga bara. du får göra reklam för dig själv.

//Yohanna:P

 

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Nedräknare


Ovido - Quiz & Flashcards