simsluxury

Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

Simsmode:Tonåringar!

Av Yohanna Lundh - 12 juli 2012 12:06

Hej! Nu tänkte jag ha lite simsmode, och denna gång: Tonåringar!

 

  

Okej, så nu är vi i CAS(Create a sim).

Modellen är Eveline! Okej, hon har en somrig grön topp, med en vit kjol, samt matchande prickiga skor(vita och gröna).

Krediter:

Tröja:Grundspelet

Kjol:Grundspelet

Skor:Här!

Hår:Här!

Läppglans:Här!

Eyeliner(syns ej):Här!

 

Modellen är: Emilia Grace! 

Hon har på sig en somrig orange jumpsuit som passar till hennes höga killklackar.

Hår:Här!

Läppglans:Här!

Eyeliner:Här!

Jumpsuit:I Rampljuset

Skor:Här!

Det var allt för den här gången! nästa gång:Gamlingar!

 

 
 
Ingen bild

Anonym

26 juli 2012 20:18

Ser fram emot gamlingarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yohanna Lundh - 18 oktober 2012 20:58

Det är så kul att ni fortsätter att läsa min blogg, men ville bara informera om att jag har en ny: Sims-Johanna.bloggplatsen.se!   Jag hoppas att ni besöker mig! ...

Av Yohanna Lundh - 9 augusti 2012 11:17

                                                Humörförbättringar!                         (Småsaker som gör din sim lite gladare) Okej, det finns mycket du kan göra för att förbättra dina simmars humör, men i dett inlägg pratar vi om simmarna...

Av Yohanna Lundh - 8 augusti 2012 11:55

  Hur man tar bilder på menyn i the sims 3!!!!!!!!!!!!! O.M.G. Har nyss kommit på hur man tar bilder på menyn i sims!                                                                 Öppna upp the sims!     Tryck på dom tre punkterna i hörnet...

Av Yohanna Lundh - 7 augusti 2012 22:00

                                                                                                 Det var en tidig sommarmorgon i bridgeport. Nicole sov och jag satt i taxin till bridgeport.   Zoey: "Hmm...Det borde vara våning elva?"...

Av Yohanna Lundh - 7 augusti 2012 18:08

                                                                                          Nu kommer förhandstitten på den nya historien      "Secrets"   Det Här är min syster Nicole Kendrick. Hon är kändis och bor i bridgeport. Hon älsk...

Vem är jag.....


Jag som driver denna blogg heter Yohanna, jag kommer dagligen dela med mig av tips, guider och historier, bara om det storsäljande spelet the sims 3!
Välkommen!

Frågor?

5 besvarade frågor

Gästboken

Kategorier

Letar du efter nåt speciellt?

Senaste inläggen

Kommentarsregler

Du kan bli länkad, fråga bara. du får göra reklam för dig själv.

//Yohanna:P

 

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Tidigare år

Nedräknare


Ovido - Quiz & Flashcards