simsluxury

Alla inlägg under juni 2012

Av Yohanna Lundh - 21 juni 2012 16:58

Det kan vara svårt att få  till hårfärger, speciellt om man vill ha något annorlunda, utan att gå runt med illrosa hår på stan.

så den nya maskoten, Izabella Smyth, har spanat in hårtränderna:

 

                              (Sorry för ögonen)

Ja, man kan ha som Bella, eller liiite mer extremt.

 

Svart och blått funkar alltid!

 

(ÖGON??)

Eller så kan man ha blåa slingor i hela håret :P

(Mini Inlägg)

  

             

Av Yohanna Lundh - 5 juni 2012 21:04

Haha, jag gör inget annat än att garva, jag tar väl för fa*n bloggpauser när jag vill!  

Och nej, det gör inte dig någonting, kommer snart tillbaka.

och du, LÄS INTE MIN BLOGG DÅ!

om du nu tycker att det är så tråkigt med bloggpauser

//yohanna

Av Yohanna Lundh - 4 juni 2012 17:38

Hejsanhejsan! jag stannar kvar! haha, men jag kommer att ha en bloggpause i kanske 4 dagar?(en vecka) så jag hoppas att ni forstätter att läsA

//yohanna

 

Vem är jag.....


Jag som driver denna blogg heter Yohanna, jag kommer dagligen dela med mig av tips, guider och historier, bara om det storsäljande spelet the sims 3!
Välkommen!

Frågor?

5 besvarade frågor

Gästboken

Kategorier

Letar du efter nåt speciellt?

Senaste inläggen

Kommentarsregler

Du kan bli länkad, fråga bara. du får göra reklam för dig själv.

//Yohanna:P

 

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Tidigare år

Nedräknare


Ovido - Quiz & Flashcards